Christmas spirit-Details by Eve

It’s the most wonderful timeee of the year ❤

Suntem aproape de jumatatea lunii decembrie, iar printre planurile de Craciun, petrecerea de Revelion, liste de cumparaturi,  si retete de incercat, ne gandim si la surprizele pentru cei dragi. Cadourile de Craciun au un farmec aparte, si am certitudinea ca nu exista o persoana care in aceasta perioada sa nu creada macar putin in Mos Craciun.

Este minunat sa le daruiesti celor dragi un cadou de suflet care sa ii faca sa se simta speciali. Fiecare dintre noi are o lista de posibile cadouri pe care le putem cumpara, pentru a vedea un zambet pe chipul persoanelor iubite.

Printre picaturi, am cautat si eu zilele aceasta cadouri pentru my lovely ones, si am gasit o idee incredibil de ingenioasa si de speciala. Marturisesc ca nu am mai vazut asa ceva pana acum, si cred ca este o solutie foarte utila si interesanta.

8.jpg

Voi alegeti forma cadoului, ce sa contina, cat de mare sa fie sau cat de colorat. Detalii personalizate, care se vor potrivi oricarei perosoane, deoarece sunt unice.

Va las sa va uitati printre poze, eu deja am ales ce mi-am dorit ❤

Mai mult detalii gasiti pe pagina de facebook Details by Eve:

https://www.facebook.com/detailsbyeve/

134567

Love, Cris ❤

 

Leave a Reply

