Perfume in the air

RO: Este marti, este deja 21:53, iar eu beau un pahar de Aperol in timp ce O. se uita la un film, asa ca m-am gandit sa va scriu. Afara este cald, deja las geamul deschis pe toata durata zilei si fara sa vreau ma bucur atunci cand ma gandesc ca maine este oficial prima zi de vara. Da, maine este 1 iunie. Vara s-a lasat asteptata, insa la cat de capricioasa a fost vremea in aceasta primavara, m-as dori sa nu mai ninga niciodata.

EN: It’s Tuesday night, it’s already 21:53, while I am drinking a glass of Aperol. O. is watching a movie, so I decided to start talking with you girls. Outside is a hot weather, so I already opened the windows. This weather makes me thing that tomorrow is the official first day of summer. Yes, tomorrow is June 1. This spring was very rainy, so I hope that we will never see the snow, and the winter will never arrive.

tei.jpgDe pe geamul deschis vine un aer cald, cu un senzational parfum de la teiul din fata blocului. Teiul acela ma face sa imi aduc aminte de un parfum pe care l-am purtat la un moment dat, asa ca incep sa il caut. Deschid sertarul meu cu parfumuri si incep sa le testez pe toate, pentru a-l descoperi de cel cautat. Una dintre marile noastre pasiuni, a noastra a fetelor, o reprezinta parfumurile. Fie ca alegem parfumuri clasice, fie ca ne place sa incercam cat mai multe si cat mai variate ca esenta, parfumurile nu ne lipsesc. Parfumurile mele au o poveste, fiecare dintre ele semnifica ceva, imi aduce aminte de un moment sau de o experienta.

La prima intalnire cu O. am decis sa folosesc Ange ou Demon de la Givenchy, mi s-a parut ca se potriveste cu ocazia si cu momentul zilei in care ne-am intalnit.

Valentina de la Valentino este un parfum dulce, cu un aer usor romantic, pe care imi place sa il port seara, atunci cand ies la o terasa sa intr-un pub.

Folli Follie si Funny de la Moschino sunt parfumurile mele de zi cu zi. Ador sa le port atunci cand merg la birou sau prin oras.

212 de la Carolina Herrera l-am primit de la mama, de ziua mea. Este un parfum de suflet, pe care il folosesc cu drag de fiecare data cand am ocazia. Mi mi se pare ca miroase a prajituri, mai degraba a esenta de vanilie folosita la prepararea prajiturilor. Iar eu iubesc dulciurile 🙂

One de la Calvin Kein este primul meu parfum unisex, mi l-am luat impreuna cu O. insa cred ca el il foloseste mai mult decat mine. Este fresh, usor masculin, dar se potriveste foarte usor si fetelor.

Extatic de la Balmain si Sexy Amber de la Michael Kors reprezinta cele mai noi achizitii ale colectiei. Sunt doua parfumuri puternice cu esente lemnoase, pe care le voi purta la o tinuta eleganta pentru evidentia importanta acesteia.

In the mood for love-Gianfranco Ferre este cadou de la O. de Craciun. Parfumul acesta este deosebit, este printre preferatele mele.

Quelques Notes d’Amour-Yves Rocher este un parfum floral, adorabil la fel ca si numele pe care il poarta.

Vino cu mine in povestea mea, si spune-mi despre parfumurile tale, si in functie de ce criterii le alegi ❤

EN: It’s Tuesday night, it’s already 21:53, while I am drinking a glass of Aperol. O. is watching a movie, so I decided to start talking with you girls. Outside is a hot weather, so I already opened the windows. This weather makes me thing that tomorrow is the official first day of summer. Yes, tomorrow is June 1. This spring was very rainy, so I hope that we will never see the snow, and the winter will never arrive.

From the hot air that is entering in the room by the window, I can sense a scent of linden flowers, from the linden tree that is in front of the building. This sense make me remember a fragrance that I wore at a time, so I started to search this perfume in my closet. I open my drawer with perfumes and I begin the testing activity to discover the linden perfume. One of a girl’s biggest passion are the fragrances. It doesn’t matter if you choose the classic perfumes or if you like to try as many and as varied essences. Each one of my fragrances have a story, each of them means something and it reminds me of a moment or an experience.

At my first date with O. I decided to use Givenchy-Ange ou Demon , it seemed to fit the occasion and time of day that we met.

Valentina by Valentino is a sweet fragrance, with a slightly romantic air, which I like to wear by night, when I go out to a terrace or to a pub outside.

Folli Follie and Funny by Moschino are my everyday perfumes. I love to wear this perfumes when I go to the office or when I have a busy day. The essence makes me remind of summer.

212 by Carolina Herrera is a present from my mother, for my birthday. It’s so perfect, that’s why I use it every time I could. I think that it smells like the vanilla essence used for baking cakes and sweets. And as if you don’t know, I love sweets 🙂

One from Calvin Kein is my first unisex fragrance, I chose it with O. but I think that he uses it more than me. It is fresh, slightly masculine but fits very easily for girls too.

Ecstatic fom Balmain and Sexy Amber from Michael Kors represent the latest acquisitions of the collection. There are two strong perfume with woody essences, which I wear to an elegant outfit to highlight its importance.

In The Mood For Love-from Gianfranco Ferre was a Christmas present from O.. This is a particularly fragrance, is among my favorites.

Quelques Notes d’Amour-Yves Rocher is a floral essence, adorable just like the name they bear.

Come with me in my story, and tell me about your perfumes, and depending on what criteria you choose them ❤

Love, Cris ❤

Leave a Reply

