Prom night

RO: Gandul absolvim liceul/facultatea si ca urmeaza balul absolvirii ne vin in minte de la inceputul anului scolar 🙂  Bineinteles ca prima grija este rochia. Lunga, scurta, culoarea, materialul, apoi pantofii, plicul? Ca sa scapam de o grija, dam repede un search pe Pinterest for inspirational looks. Eu sunt fan Pinterest. Mi se pare o aplicatie super tare si super simple de utilizat. De multe ori pun mana pe telefon, intru in aplicatie si ma trezesc dupa doua ore tot acolo  (inspirations excuse).

Cum ne asortam, ce alegem, cum procedam?

Asa ma simteam si eu anul trecut. Balul meu de absolvire a fost in luna iulie, deoarece am ales sa terminam mai intai cu examenele. Insa, eu si colegele mele vorbeam deja cu mult inainte despre acest subiect. Ne cautam rochii in timpul cursurilor si ni le trimiteam pe Whatsapp pentru consultatii

Eu mi-am ales rochia cu ceva timp inainte, am comandat-o online de pe www.atmospherefashion.ro. Am ales aceasta rochita destul de repede, m-am uitat si prin magazine, am vazut cam ce imi place si am gasit-o si online.

Sandalele sunt ZARA iar plicul BALIZA.

Hair & Make-up: Georgiana este fata care se ocupa de parul meu de mai bine de 4 ani. De fiecare data cand am avut un eveniment important am ales-o pe ea. In materie de hair style am ales impreuna un coc din bucle prinse lejer. Make-up-ul a fost creatia bunei mele prietene Evelyn. Smokey eyes-ul ti-a iesit perfect my dear ❤

prom 123.jpg

Nicol s-a ocupat de manichiura mea, este cea mai buna pentru mine si nu as schimba-o pentru nimic in lume.

Pentru ca totul sa mearga ca pe roate in seara balului este nevoie sa va puneti la punct din timp, cam cu 3-4 saptamani inainte programarile la salon:

-programare la coafor

-programare make-up

-programare mani & pedi

Take your time: o baie cu spuma si saruri aromate cu o seara inainte, un scrub care sa iti lase pielea fina si catifelata. Si apoi o crema hidratanta.

Daca vrei sa ai un look summerish, poti sa te dai cu o saptamana inainte in fiecare zi cu o crema autobronzanta. Sau poti merge la 2-3 sedinte de solar a cate 6-9 minute insa nu este foarte sanatos. Efectul va fi wow.

Love, Cris ❤

Leave a Reply

