Kavos-The heart of Corfu Island

Corfu a fost destinatia noastra de vara pentru anul 2015. Ne-am hotarat undeva prin mai sa plecam 7 nopti in luna august, am cautat pe booking un hotel, am citit pe trip advisory pareri despre locatie si am plecat. Drumul de 14 ore este foarte obositor, insa a meritat. Am ajuns pe dupa-amiaza si am plecat in explorarea locului.

Am stat in Kavos. Daca dai un search pe google ai sa vezi de ce am ales Kavos. Acesta statiune este centru distratiei pentru englezi. Un fel de Ibiza la un nivel mai mic 🙂

In fiecare zi vedeai zeci de tineri cu trollere care abia asterizasera dintr-un Charter Luton-Corfu pentru doar 40 de lire. Can ajungeai un aer de distractie te intampina. O zi normala incepea undeva la 12-1 dupa-amiaza, ii vedeai pe toti la piscine sau pe plaja, dupa care cateva ore mai tarziu se formau cozi la supermarketuri de unde toata lumea isi lua provizii pentru seara. Hotelurile si vilele la care erau cazati erau cu 1-2 etaje iar petrecerile incepeau in gradini sau pe balcoane. Muzica diferita rasuna de la fiecare. Pe seara incepeau sa se stranga in fata barurilor si cluburilor mai mari de unde se pleaca spre petreceri.

Ziua aveai impresia ca este pustiu. In jurul orei 9 dimineata cand mergeam spre plaja, barurile si cluburile abia faceau curatenie ca sa poate deschide pentru English breakfast si coffee 🙂 Specificul englezesc era present peste tot pe insula, nu doar in Kavos.  Cam asa arata orasul pe timpul zilei.

corfu-grieksegids-0825corfu-grieksegids-0834corfu-grieksegids-0835corfu-grieksegids-0906

fountain-bar-01
?

gouvia7-71-1364062173maxresdefault

In fecare zi masinute de tip Suzuki Jimny treceau cu difuzoarele la maxim anuntand petrecerea de diseara. Tricouri cu numele petrecerilor se vindeau in la toate magazinele de pe stradutele inguste.

Dupa parerea mea cea mai tare petrecere a fost :Eat, Sleep, Paint & Repeat. Tricourile albe deveneau multicolore dupa ce erau stropite cu vopsea fosforescenta. Dupa care, petrecerea se muta pe plaja. Muzica, coktailuri si multe distractie, sunt cuvintele cheie in Kavos.

1.jpg

BqL6hIwCQAAEIZ2A56wrz4CIAAUcNuBQC5-0cCQAID1t1IMG_1248-600x336

untitled.pngKavos%20Informationkavoskeep-calm-and-party-in-kavos-1keep-calm-and-think-of-kavos-5super-paint-party-kavos-2016ushuaia-image

2345

Love, Cris ❤

Leave a Reply

