Do you drink lemon water?

 

If yes, keep going, gurl!

If not? Start doing it tomorrow morning!

De-a lungul timplui am incercat mai mult diete, ma chinuiam sa slabesc cu regimur dissociate (o zi doar lactate, o zi doar fructe, o zi doar legume, etc). Sau clasicele diete 3 zile/3 kg :)) Mereu am vrut sa imi mentin greutatea insa nu intotdeauna a fost usor.

Recunosc, nu mananc fast-food decat o data la 2-3 luni, incerc sa nu mananc dupa ora 18:00 si cand am timp mai fac cate o serie de exercitii. Am pe telefon o aplicatie Work Out Exercises, care imi propune de fiecare data alte exercitii cu o intensitate mai mare si care dureaza mai mult. Alte lucruri nu fac.Hot-Water-Lemon-Benefits

In schimb am observant ca nu reuseam sa slabesc. Pana cand am auzit de celebra apa calda cu lamaie, care trebuie consumata dimineata inainte de masa. Am inceput sa am acest obicei in Mai 2015. De atunci il urmez cu sfintenie, iarna, vara, in concediu sau in diminetiile tarzii de weekend.

fresh-lemon-dropped-into-water

Apa calda cu lamaie bauta pe stomacul gol are proprietati diuretice puternice. Asta inseamna ca te scapa de retentia de apa din organism, iti pune metabolismul in functiune si iti ajuta corpul sa se detoxifice. Iar aceste efecte se resimt si pe cantar.

Iata cum te ajuta apa calda cu lamaie sa scapi de kilogramele in plus:
1. Iti detoxifiaza pielea si corpul
Apa cu lamaie iti curata sistemul digestiv de orice toxine care au stat peste noapte in corpul tau. Lamaia este un diuretic natural si iti ajuta corpul sa se detoxifice. Continutul mare in vitamina C ajuta si el la eliminarea impuritatilor din sange si contribuie la o pielea mai curata si mai sanatoasa.

photo-5

2. Iti alcalinizaza corpul
Desi lamaia este un aliment acid, cand ajunge in corp devine unul din cele mai puternice alimente cu efect alcalinizator. Contine atat acid citric cat si acid ascorbic, ambele foarte usor de metabolizat, care favorizeaza absorbtia mineralelor in sange.

3. Stimuleaza digestia
Lamaia este un tonic digestiv. Iti ajuta stomacul la digestie si stimuleaza intreg tractul gastrointestinal si chiar are un impact pozitiv bacteriei Helicobacter pylori. Daca bei o apa plata cu lamaie in fiecare dimineata, te vei simti mai energic, vei scapa de constipatie si de toate neplacerile care vin la pachet cu problemele digestive.

Lemon-Water-Shareable.jpg

Natural-medicinal-properties-of-lemons-FoodalGlass Of Water With Lemon

apa_cu_lamaie3

dieta-de-fotomodel-avantajele-si-dezavantajele-apei-plate-cu-lamaie_size1apa-cu-lamaieLove, Cris ❤

Leave a Reply

